BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 27 September 2009

突然的感触!!我怀念的!!

这一个星期,我都过这一直玩的日子!
和朋友的时间还多过和家人一起的时间!
今天,就是我们假期的最后一天!!
原本今天不想出街的,但是中午时突然接到华达的sms!!
他邀请我去他家哦,因为他家举行open house !!
不懂的去问问马来朋友!不然就到处问问啦!
华达是在这十七年来,第一个邀请我去open house的朋友!
在她家准备了很多食物,还有他姐姐弄的蛋糕很好吃!
都给我吃完了!然后我,进明和家风在她家和她姐姐一直谈天!
谈了很多,笑了很多,一直到晚上的七点!
突然间,我很有感触。。
因为,明天我就要开始最后一个学期了!
还有只剩下1个月和9天!!我们就要毕业了!
我不知道为什么,突然很不想毕业,很害怕毕业!
但是我知道这些都要面对,都要到来的!
所以我决定一定要好好的和朋友过这39天!突然间想哭!!
怎样办,现在才发现,我很舍不得朋友的!!
算了。。伤心的等迟点再说。。
我找回了三年前我们的回忆。。一张li wen做的短片vcd!
这样就三年了!相信在中二那年和我一起同一team的朋友!
看到这个短篇应该会很感触吧!li wen看到会怎样阿??

5 道诏书:

Unknown said...

tis video reli touch my heart..
i know wat's ur feel now..
just like wat we had during the period..
hey,
hold it tight..
make ur best end within tis 33 days..
leave a best memory for u all..

some more,can i know wat tis song ya?nice oo...
liwen is reli good in make video and choose song..haha..

EdwinCM said...

as set hong and li wen said that..
so touching..

juz left how many days want graduate niao?!

i dun wan graduate ler..not grudge u all la..

can the time stay in this moment?

ShiYeBao said...

i oso very touching..
v just left 39 day..
today hear teacher say v change the time already..
i know v cant to stay the time..
so v want to face it..
but v want to face it together...

BBmilk said...

yea...
it reminded me the time I do the slide show...
what a hard and awful time was tat...
time flies so fast...
rmb to treasure the time spending wif ur friend from now on...^^

『我系Jerry仔』 said...

ala...
im the photographer tat time
so nt in tis video
so sayang nie....T.T...
bt hwever it stil a memorable year
coz im stil a gal wit long long hair leh
wakaka....